Pri príležitosti vzniku spoločnosti Alanata sa jej zamestnanci spolu s vedením stretli v príjemnom prostredí reštaurácie Werk, v Jurkovičovej teplárni.
Úvodná časť neskoršieho poobedia patrila oficiálnej časti, kde nové vedenie a predstavenstvo spoločnosti na čele s generálnym riaditeľom Martinom Murgáčom predstavilo víziu a ciele spoločnosti Alanata.
Cieľom spoločnosti Alanata je byť prvou voľbou pre zákazníkov, partnerov a ľudí. Spájať technológie, biznis a ľudskosť do jedného. Veríme, že vďaka silnému tímu, postavenému na skúsenostiach, profesionalite a spolupráci dokážeme spolu s našimi klientami prekonávať všetky výzvy a pomáhať im čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Príjemným doplnením bolo predstavenie loga a vizuálnej identity spoločnosti Alanata, za ktorým stojí profesionálny tím z brandovej agentúry GoBigname na čele s kreatívnym riaditeľom Michalom Pastierom. Na pódiu logo a vizuálnu identitu predstavil Rudolf Letko, ktorý vytvoril na mieru samotné logo spoločnosti, a zároveň priblížil aj celý koncept vizuálnej podoby, ktorý stojí práve na spájaní technológie a ľudskosti, čo reprecentuje aj farebnosť spoloňosti Alanata.
Príjemnú, svetlami hrajúcu atmorféru počas celého štvrtkového večera vypĺňali muzikanti z kapely Woodpack brothers s talentovanou speváčkou a moderátorkou Luciou Lužinskou.
Na záver večera si zamestnanci odniesli nielen nové poznatky a pozitívne zážitky, ale aj prekvapenie v podobe praktického Alanata balíčka.